ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ
ARTICLE_6_PDF

Ключові слова

induction motor
field-oriented control
maximum torque per Ampere ratio
magnetizing curve асинхронний двигун
полеорієнтоване керування
максимізація співвідношення момент-струм
крива намагнічування

Як цитувати

[1]
Пересада, С. , Ковбаса, С., Димко, С. і Благодір, В. 2015. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ АЛГОРИТМІВ ПРЯМОГО ВЕКТОРНОГО КЕРУВАННЯ МОМЕНТОМ АСИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З МАКСИМІЗАЦІЄЮ СПІВВІДНОШЕННЯ МОМЕНТ-СТРУМ . ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 4 (Чер 2015), 036.

Анотація

Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм. Бібл. 9, рис. 4.

ARTICLE_6_PDF

Посилання

Bozhko S., Dymko S., Kovbasa S., Peresada S. MTA Control for Traction IM Drives: Theory and Experimental Results // Proceedings on 2015 IEEE International Conference on Electrical Systems for Aircraft, Railway, Ship Propulsion and Road Vehicles (ESARS-2015): Paper SS2.1.5. – Aachen, Germany, 2015. – 6 p.

Cacciato M., Consoli A., Scarcella G., Scelba G. Indirect Maximum Torque per Ampere Control of Induction Motor Drives // Proceedings on Power Electronics and Applications. –Aalborg, Denmark, 2007. – Pp. 1-10.

Chiasson J. Modeling and High Performance Control of Electric Machines – John Wiley & Sons, 2005. – 734 p.

Dymko S., Leidhold R., Peresada S. Induction motors torque control with torque per ampere ratio maximization // Proceedings of Magdeburger Maschinenbau-Tage; 11: Paper B5-1. – Magdeburg, Germany, 2013. – Pp. 1–8.

Famouri P., Cathey J.J. Loss minimization control of an induction motor drive // IEEE Transactions on Industry Applications. – 1991. – Vol. 27. – No 1. – Pp. 32-37.

Levi E. A unified approach to main flux saturation modelling in D-Q axis models of induction machines // IEEE Transactions on Energy Conversion. – 1995. – Vol. 10. – No 3. – Pp. 455-461.

Moreira J.C., Lipo T.A., Blasko V. Simple efficiency maximizer for an adjustable frequency induction motor drive // IEEE Transactions on Industry Applications. – 1991. – Vol. 27. – No 5. – Pp. 940-946.

Peresada S., Tilli A., Tonielli A. New passivity based speed-flux tracking controllers for induction motor // Proceedings of IEEE Industrial Electronics Conference IECON-2000, Nagoya. – 2000. – Pp. 1099–1104.

Wasynchuk O., Sudhoff S.D., Corsine K., Tichenor J., Krause P., Hansen I., Taylor L. A maximum torque per Ampere control strategy for induction motor drives // IEEE Trans. on Energy Conversion. – 1998. –Vol.13. – No.2. –Pp. 163-169.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Array

Переглядів анотації: 19 | Завантажень PDF: 5

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.